Keep searching

duminică, 4 martie 2012

Renunt...

"Bzzz!", "Bzzz"... Acelasi bazait il auzeam de cam un sfert de ceas de cand imi faceam temele. Se apre ca o musca se infiltrase inc amera mea prin geamul intredeschis. Eram prea obosita sa o combat asa ca am lasat-o in voia ei. Atentia imi era distrasa de picurii de ploaie ce se scurgeau de pe burlanul casei. Am incercat sa ma concenrez la birou: "Tangenta de B eal cu ..pic,pic,pic". Se pare ca ploaia voia neaparat sa ma acapareze. Am renuntat sa mai incerc. Tema a ramas nescrisa , aruncata intr-un colt de camera. am iesit pe geam. Minunatia de afara ma atragea spre ea. Am intins o mana spre o picatura ce era gata sa cada. Cand mi-a atins palma sa evaporat instantaneu. Am incercat sa prind un alt strop, dar parca ma evitau si-am renuntat. Ploaia incepea sa se opreasca, numai cate un picur mai lovea pervazul. radioul mergea in surdina, iar ceasul ticaia de zor. In plictiseala acelei zile eu stateam pe geam si priveam cum norii se indeparteaza. Am incercat sa ii filmez, dar atuncia s-au oprit. Am renuntat. Toti norii s-au indepartat , iar cerul a ramas stingher. Am ramas doar eu si el. Ceasul s-a oprit din ticait, iar muzica a incetat. Am incercat sa ii vorbesc, sa il strig si sa ii trimit mesaje, dar parca nici nu eram acolo. Asa am renuntat la tot si am ramas stinghera-n noapte. Si m-am culcat pana la urma, nici somnul nu a vrut sa vina ca sa imi tina de urat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Coment, coment, coment!